لودینگ

انواع سنگ تراورتن سفید

سنگ های تراورتن از تنوع رنگ بالایی برخوردار هستند که در این بین می توان رنگ های کرم و سفید و همچنین شکلاتی را جز پر کاربردترین نوع رنگ ها دانست و در این بخش ما قصد داریم تا به صورت تخصصی به معرفی تراورتن سفید بپردازیم. در کشورهای ایران معادن محدودی از تراورتن های با رنگ سفید و روشن وجود دارد و همین مسئله موجب شده تا قیمت تراورتن سفید نسبت به سایر رنگ های تراورتن در ایران بیشتر باشد. از نظر برند معادن می توان به نام های تجاری زیر اشاره کرد که عبارت اند از:

تراورتن سفید
  • تراورتن عباس آباد: این سنگ جز بهترین سنگ تراورتن از نظر استانداردهای روز جهانی است و عمده کاربری آن در نما ساختمانهای لوکس است و جز سنگ های لاکچری در ایران به شمار می آید. بعضی از سورت های آن دارای رنگ کرم است ولی آن را با رنگ سفید می شناسند و ما نیز در سنگبری اعتماد به صورت تخصصی به تولید تراورتن سفید عباس آباد می پردازیم که در صفحه مربوطه می توانید تصاویر بیشتری از آن را مشاهده کنید.
  • تراورتن آتشکوه: نام این تراورتن را کمتر شنیده اید اما بسیاری از منابع آن را جز بهترین نوع در جهان به شمار می آورند.
  • تراورتن سفید دره بخاری

خرید تراورتن سفید را از کجا انجام دهیم؟

همانطور که در عنوان نیز اشاره کردیم، اگر قصد خرید تراورتن سفید را دارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا از کارخانه های سنگبری فعال در اصفهان بازدیدی داشته باشید تا بدین وسیله،سنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. سنگبری اعتماد واقع در شهرک صنعتی رضوانشهر به تولید تخصصی تراورتن عباس آباد می پردازد و علاوه بر این شهرک،در شهرک صنعتی محمودآباد نیز این نوع تراورتن فرآوری می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

سنگ های تراورتن با زمینه رنگ سفید را از نظر نوع برش می توان به دو صورت موجدار و بی موج فرآوری کرد و با توجه به سبک معماری نمای بیرونی ساختمان های ایرانی در حال حاضر، عمده تقاضاهای ارسالی برای خرید تراورتن های سفید بی موج است و ما نیز سعی کردیم تا نمونه تصاویری که قرار داده ایم به صورت بی موج باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09132892900
آدرس
اصفهان-تیران-شهرک صنعتی رضوانشهر-خیابان سوم غربی-سنگبری اعتماد
ایمیل
etemadstone@gmail.com
تماس با ما