لودینگ

بهترین سنگ در نما ساختمان چیست؟

سابقه استفاده از سنگ ساختمانی در نما به گذشته های دور بر می گردد. با گذشت دهه ها از فرآوری سنگ ساختمانی، هنوز هم کاربرد آن در نما گزینه اصلی است و با تنوع بالا سنگ های ساختمانی در بازار، موجب شده تا تقاضا برای تهیه این متریال ساختمانی روز به روز افزایشی باشد.

کاربرد سنگ در نما چگونه است؟

انواع سنگ های ساختمانی از جمله تراورتن، لایم استون، گرانیت و چینی قابلیت استفاده در نما ساختمان را دارند. در دهه های گذشته سنگ های چینی بیشترین مصرف را داشته و عمدتا در ابعاد 20، 15 و 30 طولی جهت کاربری در نما مورد استفاده قرار می گرفتند اما امروزه سبک معماری تغییر بافته و به صورت استاندارد از ابعاد 40 طولی سنگ ساختمانی استفاده می کنند.

بهترین سنگ برای نما

تراورتن عباس آباد در نما ساختمان

تراورتن عباس آباد یا همان سنگ سفید عباس آباد یکی از محبوب ترین و مطرح ترین گزینه ها جهت کاربری در نمای ساختمان است. این تراورتن از معادن محلات استخراج می شود قابلیت تولید و فرآوری به صورت موجدار و بیموج داشته و به صورت استاندارد در ابعاد پلاک با عرض 40 تولید می شود.

مشخصات بهترین سنگ نما ساختمان

برای اینکه به بهترین انتخاب جهت تهیه سنگ نما ساختمان خود دست یابید، باید به یک سری پارامتر توجه داشته باشید که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماندگاری و دوام رنگ به مرور زمان
  • ساب پذیری و صیقل بالا
  • بدون ترک و رگه
  • جذب ملات بالا
  • حداقل جذب آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09132892900
آدرس
اصفهان-تیران-شهرک صنعتی رضوانشهر-خیابان سوم غربی-سنگبری اعتماد
ایمیل
etemadstone@gmail.com
تماس با ما