لودینگ

انواع سنگ تراورتن سفید برای نمای رومی

یکی از مدرن ترین نماهای ساختمانی که در این چند سال به نسبت تقاضا بالایی جهت اجرای آن در ایران پدیدار شده،نما رومی است و قصد داریم به بررسی متریال مورد نیاز جهت پیاده سازی نما رومی سفید در این بخش بپردازیم و هدف ما معرفی انواع سنگ تراورتن سفید جهت استفاده در نمای رومی است.

تراورتن سفید نما رومی

بحثی که برای بسیاری از سراحان مطرح است،رنگ سفید برای نمای رومی مناسب تر است یا رنگ کرم، با ارزیابی هایی که از پروژه های اجرایی داشتیم آن قبیل از نماهای رومی که زمینه رنگ کرم و کرم روشن دارند،به خوبی نقش و نگار طرح های ایجاد شده بر روی سنگ را نشان می دهند ولی وجود دارند بسیاری از کارفرماها که رنگ سفید را انتخاب کرده اند.

انواع تراورتن سفید نما رومی

به طور کلی تعداد معادن تراورتن با رنگ سفید در ایران محدود هستند که از برندهای مطرح می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تراورتن عباس آباد: معدن این تراورتن در محلات قرار دارد و دارای زمینه رنگ سفید و کرم است،اما شما می توانید تراورتن سفید عباس آباد را به آسانی در بازار تهیه کنید.
  • تراورتن حاجی آباد: معدن این تراورتن نیز در محلات قرار گرفته و عمده زمینه رنگ ان کرم است اما درصد محدودی از آن سفید و تهیه آن در بازار کمی به نسبت سخت تر است.
  • تراورتن آتشکوه: نسبت به دو برند بالایی که نام بردیم،هزینه بیشترری دارد و جز مرغوب ترین سنگ های تراورتن ایرانی است.
  • تراورتن دره بخاری: عمدتا آنرا در بازار جز دسته تراورتن های کرم معرفی می کنند اما سورت های ممتاز آن از زمینه رنگ مایل به سفید برخوردار هستند و شباهتی نیز به تراورتن عباس آباد دارد.

مراکز فروش تراورتن سفید برای استفاده در نماهای رومی

یکی از سوالات پر تکراری که توسط کاربران برای ما ارسال می شود در رابطه با آدرس مراکز فروش این قبیل از سنگ های تراورتن سفید جهت اجرا در نماهای کلاسیک است. اگر قصد خرید به صورت مستقیم از کارخانه سنگبری دارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا بازدیدی از شهرک های صنعتی زیر داشته باشید که به شرح زیر می باشند:

  • شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان: سنگبری اعتماد در این شهرک صنعتی قرار دارد.
  • شهرک صنعتی محمودآباد اصفهان
  • شهرک صنعتی شمس آباد تهران
  • سهرک صنعتی محلات

نماهای رومی با سنگ های تراورتن سفید جز لاکچری ترین پروژه های اجرایی از نوع متریال و نوع طرح نما در ایران به شمار می آیند و تعداد کمتری از آنها اجرا می شود اما آن تعداد اندک نیز جز معروف ترین نماها می باشند.در پایان به این نکته اشاره کنیم که از سنگ های تراورتن سفید به صورت بی موج در اجرای نماهای رومی استفاده می شود و به همین دلیل در بین برندهایی که در بالا نام بردیم،به دنبال سورت های بی موج ان باشید. سنگ اعتماد واقع در شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان،به صورت تخصصی به تولید تراورتن عباس آباد می پردازد و شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

2 پاسخ به “انواع سنگ تراورتن سفید برای نمای رومی”

  1. محمد تیموری گفت:

    در بین سنگ های تراورتن سفیدی که برای نمای رومی معرفی کردید، کدام گزینه را می توان از کارخانه شما به صورت مستقیم خریداری کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09132892900
آدرس
اصفهان-تیران-شهرک صنعتی رضوانشهر-خیابان سوم غربی-سنگبری اعتماد
ایمیل
etemadstone@gmail.com
تماس با ما