لودینگ

استفاده از تراورتن در حمام و سرویس بهداشتی

سنگ های ساختمانی و به خصوص سنگ تراورتن، در بخش های مختلف یک ساختمان قابل اجرا هستند و در این محتوا قصد داریم به بررسی کاربرد سنگ تراورتن در حمام و همچنین کاربری تراورتن در سرویس بهداشتی بپردازیم. همچنین سعی می کنیم معرفی هر چندکوتاه از یک سری برند مطرح سنگ های تراورتن نیز داشته باشیم. تا انتها این محتوا از وب سایت سنگ اعتماد با ما همراه باشید.

سنگ تراورتن در حمام و سرویس بهداشتی

تراورتن یک سنگ رسوبی از چشمه های آبگرم شیرین است که در بازه رنگ متعددی یافت میشود. تراورتن از دفع آب گرم و گازها به گذر زمان دارای یک ساختار جامد فشرده میشود و سوراخ ها و حفره های زیادی در سطح آن به وجود می آید که همین فاکتور خود موجب شده تا مزیت ها و معایبی را با خود به همراه داشته باشد.

تراورتن کرم در بدنه حمام

برای استفاده از تراورتن در سرویس بهداشتی محدودیتی وجود ندارد و می توانید از آن در کف و بدنه دستشویی استفاده کنید. سعی کنید از تراورتن هایی استفاده کنید که به نسبت تراکم بالاتری دارند و در این بین اکثر سنگ های تراورتن معادن محلات برای این نوع کاربری مناسب می باشند که از مطرح ترین آن ها می توان به تراورتن عباس آباد و تراورتن حاجی آباد اشاره کرد.

از تراورتن برای کفپوش حمام و دوش، تزئین دیوار، اطراف دستشویی و وان های حمام، سینک ظرفشویی و حتی برای رختکن حمام استفاده میشود. طراحی به راحتی می تواند رنگ مورد نظر خود را انتخاب و با این ترکیب رنگ، به طراحی فضای مربوطه بپردازد. در بین رنگ های موجود در بازار نیز می توان رنگ های سفید و کرم را جز پر تقاضاترین رنگ های در بین سنگ های تراورتن به شمار آورد.

تراورتن شکلاتی در دیوار حمام

تراورتن را میتوان یک متریال فوق العاده به شمار آورد زیرا علاوه بر داشتن زیبایی و جذابیتی که دارد، کاملا با دوام و مستحکم است. در برابر نفوذ آب مقاوم است و بر خلاف سایر سنگ های ساختمانی، برای حمام در زمستان و تابستان مناسب میباشد. از آنجا که تراورتن دارای حفره های زیادی است و لایه لایه است، از نظر ظاهری بسیار چشمگیر است و بسیاری از کارفرماها آنرا به جای کاشی و سرامیک برای کف و بدنه ترجیح میدهند. عمدتا از سنگ های تراورتن به صورت ترکیبی با سنگ مرمریت جهت سنگفرش حمام استفاده میشود.

در این مقاله سعی شد به بررسی استفاده از سنگ های تراورتن در حمام و سرویس بهداشتی بپردازیم و دلایلی که کارفرماها در بیشتر موارد آن را نسبت به سایر متریال های اولویت می دهند را شرح دادیم. سنگبری اعتماد واقع در شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان، به صورت تخصصی به تولید و فرآوری سنگ تراورتن عباس آباد می پردازد و شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09132892900
آدرس
اصفهان-تیران-شهرک صنعتی رضوانشهر-خیابان سوم غربی-سنگبری اعتماد
ایمیل
etemadstone@gmail.com
تماس با ما