لودینگ

مراکز فروش تراورتن عباس آباد در محلات

سنگ های تراورتن از دسته سنگ های رسوبی به شمار می آیند و به دلیل داشتن تنوع رنگ، از تقاضا بالایی در بازار برخوردار هستند و تراورتن عباس آباد به عنوان یکی از پر تقاضاترین برندهای موجود در بازار است. زمینه رنگ آن سفید و کرم است و معدن آن در نیم ور محلات قرار گرفته و به همین دلیل به آن تراورتن عباس آباد محلات نیز گفته می شود.

تراورتن عباس آباد در محلات

شهر نیم ور در نزدیکی محلات قرار گرفته و از دیگر برندهای جهانی آن می توان به تراورتن حاجی آباد اشاره کرد. مشخصه بارز سنگ های تراورتن استخراجی این منطقه،عبارت است از:تراکم بالا،استحکام بالا،حداقل حفره،زمنیه رنگ روشن،مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی و … است که موجب شده سنگ های فرآوری شده آن از تقاضا بالایی برخوردار باشند.

انواع تراورتن عباس آباد در محلات

همانطور که در بخش بالا اشاره کردیم، این تراورتن دارای زمینه رنگ کرم و سفید است و از نظر دسته بندی نیز آن را به صورت های سفید و کرم تقسیم می کنند. اکثریت کارخانه های سنگبری محلات به تولید و فرآوری تراورتن عباس آباد می پردازند و به همین دلیل این قابلیت برای شما وجود دارد تا اقدام به خرید این تراورتن به صورت موجدار و بیموج کنید. اما سوالی که برای بسیاری از خریداران وجود دارد در رابطه با تفاوت قیمت تراورتن عباس آباد در محلات و اصفهان است. عمده تولید این تراورتن نیز در این دو استان صورت می گیرد. یک سری پارامتر که در بحث قیمت گذاری مشترک است، مانند سورت بندی ،کیفیت فرآوری،ضخامت،ابعاد،رنگ و کیفیت برش که شرح آنها را سعی کردیم در بخش مربوطه انجام دهیم.

اما فاصله کارخانه تا معدن می تواند بر قیمت تمام شده سنگ تاثیر مستقیم داشته باشد. اگر شما در شهر تهران هستید و قصد خرید این تراورتن را دارید، می توانید از محلات به تهیه سنگ مورد نظر بپردازید زیرا علاوه بر نزدیکی معدن تا کارخانه،کارخانه نیز تا شهر تهران نزدیکتر است و به نسبت بر کرایه جابجایی سنگ تاثیر مستقیم دارد. اگر بخواهیم به صورت دقیق تر به موقعیت جغرافیایی آن بپردازیم، معدن آن در نیم ور محلات،روستای باقر آباد در استان مرکزی قرار گرفته و مطابق آمار از منابع معتبر،سالیانه بیش از 900 هزار تن سنگ از سینه کارهای فعال این منطقه استخراج می شود.

در این بخش سعی کردیم معرفی مختصر از یکی از سنگ های تراورتن استخراجی معادن نیم ور محلات داشته باشیم و از نظر قیمتی نیز تنها تفاوت را می توان در نزدیکی فاصله معادن تا کارخانه به شمار آورد و البتهبه این نکته توجه داشته باشید،تولید کنندگان در سایر شهرها می توان با افزایش متراژ تولیدی این اختلاف را پوشش هند و این موضوع در بین تولید کنندگان اصفهانی صورت گرفته است.جهت دریافت اطلاعات بیشتر به همراه لیست قیمت با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09132892900
آدرس
اصفهان-تیران-شهرک صنعتی رضوانشهر-خیابان سوم غربی-سنگبری اعتماد
ایمیل
etemadstone@gmail.com
تماس با ما