لودینگ

مراکز فروش تراورتن عباس آباد

تهیه و خرید سنگ عباس آباد نیازمند این است که اطلاعات جامع از مراکز فروش آن در نزدیکی خود داشته باشید و سپس با مراجعه به آن مراکز فروش به انتخاب و خرید سنگ عباس آباد مورد نیاز خود بپردازید. در این محتوا قصد داریم لیستی از مراکز معتبر در چند استان کشور را به شما معرفی کنیم، تا انتها با ما همراه باشید.

4 مرکز مهم خرید و فروش تراورتن عباس آباد در ایران

اگر به دنبال خرید و تهیه مستقیم تراورتن عباس آباد از کارخانه سنگبری هستید، بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که در زمینه تولید و فروش فعالیت دارند و ما نیز توصیه می کنیم به شهرک های صنعتی زیر مراجعه کنید که عبارت اند از:

  • شهرک صنعتی رضوانشهر: این شهرک در غرب استان اصفهان واقع شده و بیش از 350 واحد سنگبری دارد که بخشی از آنها به تولید تراورتن عباس آباد می پردازند. سنگبری اعتماد در این شهرک به عنوان یکی از مطرح ترین برندهای بازار است که به صورت تخصصی به تولید این تراورتن می پردازد.
  • شهرک صنعتی محمودآباد: این شهرک صنعتی در نزدیکی شهر اصفهان قرار گرفته و بیش از 700 واحد سنگبری دارد.
  • شهرک صنعتی محلات: این شهرک صنعتی در نیم ور محلات قرار دارد.
  • شهرک صنعتی شمس آباد: این شهرک صنعتی در منطقه حسن آباد تهران واقع شده است. اکثر کارخانه های آن علاوه بر تولید کم، سنگ های بریده شده خود را از کارخانه های سنگبری استان اصفهان تهیه می کنند و تا حدودی نقش واسطه گری را ایفا می کنند.

پیشنهاد ما به شما، برای اینکه سنگ تراورتن عباس آباد خود را با قیمت مناسب از نظر کیفیت، سورت بندی و متراژ تهیه کنید، بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که نقش آنها در این چرخه تولید کننده است و می توان به کارخانه های استان اصفهان اشاره کرد و به خصوص شهرک صنعتی رضوانشهر عمده فعالیت آنها، تولید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09132892900
آدرس
اصفهان-تیران-شهرک صنعتی رضوانشهر-خیابان سوم غربی-سنگبری اعتماد
ایمیل
etemadstone@gmail.com
تماس با ما