لودینگ

نکات مهم در انتخاب سنگ تراورتن

انتخاب سنگ تراورتن به نکات زیادی وابسته است که عدم رعایت آنها می تواند در آینده شما را با مشکل مواجه کند. برند معدن، کیفیت فرآوری، خصوصیات ذاتی، رنگ و مشخصات فنی تنها تعدادی از این نکات هستند. در ادامه مقاله وب سایت سنگ اعتماد، به بررسی کامل این نکات می پردازیم. تا انتها این محتوا با ما همراه باشید.

5 نکته در هنگام انتخاب سنگ تراورتن

از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در انتخاب سنگ تراورتن می توان به 5 تا از آن ها اشاره کرد که به شرح زیر می باشند:

  • بودجه: مهمترین فاکتور است. قبل از اینکه اقدام به خرید سنگ تراورتن کنید باید میزان بودجه ای که برای پروژه در نظر گرفته اید را تخمین بزنید و متناسب با آن اقدام به خرید کنید. برای نمونه قیمت سنگ عباس آباد نسبت به تراورتنی چون تراورتن لوشان قیمت بالاتری دارد.
  • متراژ: کتراژ سنگ نما خود را به وسیله استاد سنگ کار اندازه گیری کنید و بر اساس آن اقدام به خرید کنید.
  • رنگ رنما: قبل از انتخاب شما باید رنگ بندی نما ساختمان را با طراح هماهنگ کنید و سپس بر اساس رنگ مورد نیاز اقدام به خرید سنگ تراورتن خود کنید. تنوع رنگ در سنگ های تراورتن قابل قبول بوده و هر گونه سلیقه ای را پوشش می دهد.
  • کیفیت فرآوری: این بخش مربوط به کارخانه است. در هنگام خرید به کیفیت فرآوری به عنوان یک فاکتور مهم توجه کید. کیفیت فرآوری را می توان به کیفیت برش، ضخامت، رزین و ساب تقسیم کرد. سنگی را می توان در بالاترین درجه استاندارد قرار داد که از نظر رزین به خوبی تمام حفره ها پر شده باشد. از نظر ساب دارای بالاترین براقیت و بدون موج باشد. از نظر ضخامت برش یکدست باشد. از نظر برش نیز تمام استانداردهای لازم را داشته باشد.
  • مقایسه قیمت: در آخرین مرحله، سنگ انتخابی را در کارخانه های دیگر نیز قیمت کنید و اگر از نظر کیفی مشابه بودند، اکنون به سراغ بهترین قیمت جهت خرید روید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09132892900
آدرس
اصفهان-تیران-شهرک صنعتی رضوانشهر-خیابان سوم غربی-سنگبری اعتماد
ایمیل
etemadstone@gmail.com
تماس با ما