لودینگ

خرید سنگ تراورتن بر اساس رنگ

شما به آسانی می توانید نما ساختمان خود را متناسب با سلیقه تخصصی خود بر اساس رنگ مورد نظر به انتخاب سنگ تراورتن بپردازید. در این مقاله از وب سایت سنگ اعتماد قصد داریم به معرفی انواع سنگ های تراورتن بر اساس رنگ بپردازیم تا بدین وسیله با شناخت کامل به انتخاب بهترین گزینه مطابق با سلیقه خود بپردازید.

خرید تراورتن بر اساس رنگ

تنوع رنک در سنگ های تراورتن در رده بالایی قرار دارد و هر نوع سلیقه و طرحی را به آسانی با آن می توان پیاده سازی کرد. زمانی که بحث انتخاب رنگ مناسب برای سنگ تراورتن نما مطرح می شود، طیفی از معادن با ویژگی های متفاوت مطرح می شود که هر کدام بر اساس خصوصیات کمی و کیفی که دارند از قیمت متفاوتی نیز برخوردارند.

بر اساس رنگ بندی نیز می توان به دسته بندی سنگ های تراورتن پرداخت که از مهمترین آن ها می توان به معادن زیر اشاره کرد:

  • تراورتن سفید: از مطرح ترین معادن تراورتن با بازه رنگ سفید می توان به سنگ سفید عباس آباد و تراورتن آتشکوه اشاره کرد.
  • تراورتن کرم: معادن مطرح آن می توان به برندهای دره بخاری، عباس آباد، تراورتن کرم لوشان، حاجی آباد، تکاب و یزد می توان نام برد.
  • تراورتن شکلاتی: معادن یزد و کاشان

کلام آخر

تنوع سنگ تراورتن در ایران از نظر رنگ در بالاترین حد ممکن است. همین مسئله موجب شده تا این نوع سنگ سالیان سال در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار گیرد زیرا با بورس شدن سالانه یک رنگ در نما، همان رنگ از دسته سنگ های تراورتن قابل تهیه است.

سنگبری اعتماد واقع در شهرک صنعتی رضوانشهر به صورت تخصصی به فرآوری سنگهای تراورتن از معادن لوشان و عباس آباد می پردازد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09132892900
آدرس
اصفهان-تیران-شهرک صنعتی رضوانشهر-خیابان سوم غربی-سنگبری اعتماد
ایمیل
etemadstone@gmail.com
تماس با ما