لودینگ

تعیین مساحت تراورتن نما مورد نیاز

برای سنگ کردن نما باید قبل از هر چیز میزان مساحت سنگ تراورتن نما مورد نیاز را تعیین کرد. از موارد مهمی که باید در هنگام خرید تراورتن نما به آن توجه کرد، محاسبه آن بر اساس متر مربع است.

محاسبه تراورتن نما

برای اجرای سنگ تراورتن در نما ابتدا مساحت قسمت هایی که قصد دارید سنگ کنید را اندازه گیری کنید. برای محاسبه مساحت نما محل مورد نظر، ابتدا ابعاد محیط را به طور دقیق اندازه گیری کنید و پس مساحت هر قسمت را محاسبه و تمامی مقادیر را با همدیگر می کنیم.

نحوه محاسبه متر مربع سنگ تراورتن

برای محاسبه تراورتن مورد نیاز، می بایست طول دیوارها را با هم جمع کنید. عدد بدست آمده را در ارتفاع مورد نظر که می خواهیم سنگ کنیم، ضرب نماییم تا متراژ تراورتن نما دیوار به متر مربع بدست آید. قیمت گذاری سنگ های تراورتن نیز بر اساس متر مربع است و برای نمونه می توان به قیمت هر متر مربع تراورتن عباس آباد اشاره کرد.

محاسبه تعداد سنگ تراورتن برای نما

اکنون نوبت به محاسبه تعداد سنگ تراورتن مورد نیاز می رسید برای محاسبه تعداد، باید مساحت نما را بدست آورده و سپس مساحت هر سنگ تراورتن که به صورت نمره است را نیز محاسبه کنید. برای مثال مساحت نما 20 متر مربع است و ابعاد سنگ تراورتن 100*40 سانتی متر است. تعداد سنگ تراورتن مورد نیاز، 50 عدد است.

سنگ های ساختمانی و به خصوص سنگ تراورتن به صورت استاندارد در ایران، در ابعاد پلاک با عرض 40 تولید می شود که به آن 40 طولی نیز گفته می شود. البته شما می توانید ابعاد 30 طولی و 35 طولی را نیز تهیه کنید که به نسبت درصد آن کمتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09132892900
آدرس
اصفهان-تیران-شهرک صنعتی رضوانشهر-خیابان سوم غربی-سنگبری اعتماد
ایمیل
etemadstone@gmail.com
تماس با ما