لودینگ

ارزان ترین سنگ تراورتن برای نما ساختمان

یکی از پر هزینه ترین مصالح ساختمانی در اجرا نما، سنگ آن و به خصوص سنگ تراورتن است و به همین دلیل سنگ های تراورتن ارزان قیمت جهت کاربری در نما از تقاضا بالایی برخوردارند و ما در این مقاله از وب سایت سنگ اعتماد قصد داریم بررسی هر چند کوتاه از انواع آن ها داشته باشیم، تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

همچنین جهت انتخاب صحیح و با کیفیت و کاهش هزینه های پروژه، لازم است که شما نسبت به تنوع سنگ های تراورتن موجود در بازار آشنایی داشته باشید و با این شناخت به انتخاب بهترین سنگ تراورتن با قیمت مناسب برای نما ساختمان خود بپردازید.

ارزان ترین سنگ های تراورتن نما

محبوب ترین نوع سنگ ساختمانی برای نما، تراورتن است. اکثر سنگ های تراورتن موجود در بازار را می توان جز تراورتن های قیمت مناسب به شمار آورد اما شاید درجه بندی آن ها فرق داشته باشد که در این بخش چندتا از آن ها را شرح خواهیم داد. لیست مربوطه به شرح زیر است:

  • تراورتن عباس آباد درجه 2
  • تراورتن حاجی آباد درجه 2
  • تراورتن ابرکوه درجه 1 و درجه 2
  • تراورتن دهشیر یزد درجه 1 و درجه 2
  • تراورتن طرق درجه 1 و درجه 2

شایان ذکر است که از نظر ابعادی نیز می توان به دسته بندی سنگ های تراورتن با قیمت مناسب پرداخت. برای مثال می توان به ابعاد 30 طولی و 35 طولی اشاره کرد که برای هر نوع سنگ تراورتنی در بازار، ابعاد نام برده از قیمت مناسب تری برخوردارند و برای نما گزینه مناسبی هستند اما عدم سورت بندی دقیق تنها جز تفاوت های این ابعاد با 40 طولی است.

در هنگام خرید ارزان ترین تراورتن نما به خصوصیات ویژگی کمی، کیفی و ظاهری توجه داشته باشید. سعی کنید برای تمام متراژ مورد نیاز خود، سنگ مربوطه یکدست باشد و همچنین از نظر کیفیت فرآوری و برش در درجه قابل قبولی قرار داشته و استانداردهای لازم را به خوبی دیده شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09132892900
آدرس
اصفهان-تیران-شهرک صنعتی رضوانشهر-خیابان سوم غربی-سنگبری اعتماد
ایمیل
etemadstone@gmail.com
تماس با ما