لودینگ

تفاوت بین سنگ تراورتن عباس آباد و ترشاب

سنگ های ساختمانی و به خصوص سنگ تراورتن از تنوع معادن بالایی برخوردار است و برای هر زمینه رنگ می توان معادن متعددی را یافت. برای نمونه، زمینه رنگ سفید و کرم می توان به تراورتن عباس آباد ،دره بخاری، حاجی آباد و … اشاره کرد که در این محتوا قصد داریم تا به تفاوت بین تراورتن عباس آباد و تراورتن ترشاب بپردازیم، تا انتها با ما همراه باشید.

تفاوت تراورتن عباس آباد و ترشاب

شاید در نگاه اول برای خریداری که هیچ شناختی نسبت به سنگ های ساختمانی ندارد تفاوتی بین سنگ عباس آباد و ترشاب نشود. اولین تفاوت آن ها در بالاتر بوده قیمت تراورتن عباس آباد است و همین مسئله موجب شده تا تعداد اندکی از فروشنده ها از این اختلاف قیمتی سو استفاده کرده و به فروش سنگ تراورتن کرم و سفید ترشاب به جای عباس آباد کنند. تفاوت در چیست؟

ذات سنگ تراورتن عباس آباد کلا سفید است. اگر چه ترشاب از دور سفید می زند اما زمینه رنگی کرم ابروبادی آن کاملا واضح است. اگر با دقت به زمینه رنگ آن توجه کنید متوجه زمینه رنگ قرمز رنگ آن خواهید شد و البته با برش بیموج تا حدودی این تفاوت سخت می وشد و برای مدل موجدار واضح تر است.

دیگر تفاوتی که تا حدودی می توان به آن پی برد مربوط به تخلخل های بیشتر تراوتن عباس آباد نسبت به تراورتن ترشاب است که تا حدودی این اختلاف چشمگیر خواهد بود. یک راهنمایی که کاملا به صورت تجربی بدست آمده را توسط تیم ما داشته باشید. اگر به کارخانه سنگبری مراجعه کردید که در زمینه تولید تراورتن عباس آباد فعال است باید در نمایشگاه سنگ آن دسته های زیادی از عباس آباد وجود داشته باشد زیرا این سنگ تعداد سورت بالایی دارد و سالن این کارخانه باید از دور سفید بزند زیرا این سنگ ذاتی سفید رنگ دارد. همچنین حداقل متراژ کمی از سورت های دنده گاوی و موج کبریتی نیز از این تراورتن باید وجود داشته باشد.

تفاوت دیگری که می توان برای آن ها عنوان کرد مرتبط به سورت های ضعیف آن ها است. برای تراورتن ترشاب اصولا زمینه رنگ های قرمزی بیشتر است و برای تراورتن عباس آباد نیز خطوط مشکی رنگ بیشتر است. البته شایان ذکر است که تمامی این اوصاف شناخت تفاوت ها نیازمند تجربه و تخصص است و شما همواره باید از یک کارشناس خبره نظرات مربوطه را پرسش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09132892900
آدرس
اصفهان-تیران-شهرک صنعتی رضوانشهر-خیابان سوم غربی-سنگبری اعتماد
ایمیل
etemadstone@gmail.com
تماس با ما