لودینگ

تفاوت سنگ تراورتن عباس آباد و حاجی آباد

در این بخش قصد داریم به بررسی و ارزیابی اشتباه اکثر خریداران در عدم تشخیص تفاوت سنگ تراورتن حاجی اباد و عباس آباد بپردازیم. در صورتی که هر دو سنگ از نظر طرح و رنگ تفاوت های چشمگیری دارند اما بسیاری از خریداران تنها بر اساس شنیده هایی که مبنی بر کیفیت این دو برند دارند، متوجه تفاوت آن ها نشده و به خصوص این موضوع برای تراورتن کرم عباس آباد و تراورتن کرم حاجی آباد پر رنگ تر است.

تفاوت سنگ تراورتن عباس آباد و حاجی آباد

تفاوت بین تراورتن حاجی آباد و عباس آباد

اکنون به سراغ اصل محتوا می رویم و آن نیز آماده کردن لیستی از تفاوت های موجود بین 2 برند نام برده است که اگر بخواهیم به صورت جزئی تر بررسی و ارزیابی داشته باشیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تراورتن عباس آباد نسبت به حاجی آباد از حفره و تخلخل های بیشتری برخوردار است.
  • تراورتن عباس آباد نسبت به حاجی آباد از تراکم کمتری برخوردار است و به نوعی حاجی آباد استخوانی تر است.
  • تراورتن حاجی آباد به دلیل داشتن تخلخل کمتر،رزین کمتری نیز مصرف می کند و به نسبت از ساب و صیقل بالاتری نیز برخوردار است.
  • تراورتن عباس آباد از تنوع سفید یکدست تا کرم برخوردار است اما حاجی آباد از بازه رنگ کرم روشن و کرم بژ برخوردار است.
  • تعداد سورت های تراورتن حاجی آباد نسبت به تراورتن عباس آباد کمتر است.

البته اینها تنها بخشی از تفاوت این 4 برند بود ولی این تفاوت ها را نمی توان ملاک برتری یک برند نسبت به دیگری دانست زیرا هر دو جز سنگ های با کیفیت بازار هستند و هر کدام کاربری مخصوص خود را دارند. از برند عباس آباد به عنوان سفیدترین سنگ تراورتن نام برده می شود و از برند حاجی آباد نیز به عنوان یکی از با استحکام ترین گزینه ها جهت پروژه های مهندسی نام برده می شود.

2 پاسخ به “تفاوت سنگ تراورتن عباس آباد و حاجی آباد”

  1. مردانی گفت:

    با پیمانکار پروژه به مشکل خوردیم. آیا شما کارشناسی حضوری جهت تشخیص نوع تراورتنی که در نما به کار رفته انجام میدهید؟ ما به پیمانکار گفتیم تراورتن عباس آباد کار کند اما بسیاری از دوستان می گویند که سنگ به کار رفته حاجی آباد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09132892900
آدرس
اصفهان-تیران-شهرک صنعتی رضوانشهر-خیابان سوم غربی-سنگبری اعتماد
ایمیل
etemadstone@gmail.com
تماس با ما