لودینگ

سنگ تراورتن کرم نما

در بخش های قبلی معرفی از انواع سنگ های تراورتن از نظر تنوع رنگ داشتیم اما در این بخش قصد داریم تا به صورت تخصصی تر به بررسی انواع تراورتن کرم در بازار خرید وفروش سنگ های ساختمانی بپردازیم. سنگ های تراورتن جز معدود متریال های ساختمانی است که جهت استفاده در نما ساختمان مورد تایید می باشند و از همه مهمتر وجود حفره های این سنگ،موجب شده تا ملات را به خوبی به خود جذب کند و همین چسبندگی بالا خود دلیلی است که از سقوط آن از ارتفاع بالا جلوگیری کند.

سنگ تراورتن کرم

همچنین مزایای سنگ های تراورتن موجب شده تا به عنوان گزینه های اصلی جهت پوشش نما ساختمان مطرح باشند که از آن ها می توان به ثبات رنگ،عایق صوتی، عایق حرارتی،تنوع رنگ،تراکم و استحکام بالا،مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی،مقاوم در برابر باران های اسیدی و مقاوم در برابر اشعه خورشید اشاره کرد. اما چرا سنگ های تراورتن کرم، زیرا این رنگ محبوبیت خاصی در طراحی و معماری ایرانی ها دارد و به همین دلیل تقاضا برای خرید آن همواره بیشتر است.

انواع سنگ های تراورتن کرم

در این بخش قصد داریم، معرفی از چندین برند مطرح سنگ های تراورتن کرم داشته باشیم و شایان ذکر است که این تنوع رنگ بازه رنگ های کرم روشن،کرم و کرم بژ را شامل می شو و آنها به شرح زیر می باشند:

  • تراورتن عباس آباد: این برند دارای زمینه رنگ سفید و کرم است که ما در این بخش با سورت های کرم رنگ آن کار داریم و انرا در بازار با نام تجاری تراورتن کرم عباس آباد معرفی می کنند. از خصوصیات این برند می توان به ساب پذیری بالا و چسبندگی فوق العاده آن اشاره کرد. قیمت آن نیز با توجه به زمینه رنگ آن صورت می گیرد و هر آنچه زمینه رنگ آن روشن تر باشد به نسبت قیمت آن نیز بالاتر است.
  • تراورتن آتشکوه: تم اصلی این سنگ سفید است اما بعضی از سورت های آن دارای زمینه رنگ کرم روشن است.ساب پذیری،روشن و شفاف بودن و خصوصیات کیفی بالا از نظر استاندارد نیز جز مشخصه های بارز این تراورتن به شمار می آید.
  • تراورتن حاجی آباد: انرا جز برند سنگ های تراورتن کرم در ایران می شناسند و حتی در بازارهای جهانی نیز محبوبیت بالایی دارد.

در این بخش سعی کردیم هر چند کوتاه معرفی از انواع سنگ های تراورتن کرم موجود در بازار ایران داشته باشیم و ما نیز در سنگبری اعتماد واقع در شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان سعی کردیم تنوع خوبی از انواع سنگ های تراورتن نام برده داشته باشیم و شما می توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به همراه لیست قیمت خرید با کارشناسان ما درتماس باشید. اگر نیز در تهران ساکن هستید و قصد خرید مستقیم از مجموعه ما را دارید می توانید با ما در تماس باشیدو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09132892900
آدرس
اصفهان-تیران-شهرک صنعتی رضوانشهر-خیابان سوم غربی-سنگبری اعتماد
ایمیل
etemadstone@gmail.com
تماس با ما