لودینگ

قیمت انواع سنگ تراورتن در کارخانه سنگبری

قیمت گذاری سنگ های تراورتن در سنگبری به پارامترهای متعددی وابسته است. در این محتوا شما را با مهمترین عوامل تاثیرگذار بر تفاوت قیمتی سنگ های تراورتن آشنا خواهیم کرد و در ادامه نیز معرفی هر چند کوتاه از انواع سنگ های تراورتن موجود در بازار خواهیم داشت تا به انتخاب بهترین تراورتن نما با مناسب ترین قیمت برای ساختمان خود بپردازید. تا انتها این محتوا با ما همراه باشید.

پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت تراورتن در کارخانه

از مهمترین پارامترهای تاثیرگذار می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارت اند از:

  • برند معدن: نسبت به سایر پارامترها، تاثیر بیشتری دارد. برای نمونه قیمت تراورتن عباس آباد نسبت به تراورتن عسلی یزد اختلاف قیمت حتی 10 برابری دارد.
  • سورت بندی
  • کیفیت فرآوری
  • ضخامت برش
  • ابعاد

تنوع سنگ های تراورتن امروزه بسیار بالا بوده و این دسته بندی را می توان از نظر رنگ بندی نیز انجام داد. در بین رنگ های موجود، آن دسته از سنگ های تراورتن با زمینه رنگ سفید و کرم روشن، از قیمت بالاتری برخوردارند که می توان به برندهای دره بخاری، عباس آباد، حاجی آباد و آتشکوه اشاره کرد.

اگر قصد تهیه مستقیم سنگ تراورتن از کارخانه را دارید، ابتدا باید تحقیقات خود را در بازار سنگفروشی ها انجام دهید و به سنگ تراورتن نهایی برسید و سپس زمانی که به برند معدن آن تراورتن رسیدی، می توانید به دنبال آن قبیل سنگبری هایی باشید که به فرآوری تراورتن مورد نیاز شما می پردازند.

در انتخاب خود حتما به کیفیت فرآوری و قیمت توجه کنید. هر آنچه براقیت سنگ بالاتر باشد، نشان دهنده کیفیت ساینده های آن سنگبری است. به حفره های موجود در سطح سنگ تراورتن توجه داشته باشید که به خوبی با رزین پر شده باشد.

سنگبری اعتماد واقع در شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان، به تولید تخصصی تراورتن عباس آباد می پردازد و جهت دریافت لیست قیمت می توانید با مدیریت فروش این کارخانه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09132892900
آدرس
اصفهان-تیران-شهرک صنعتی رضوانشهر-خیابان سوم غربی-سنگبری اعتماد
ایمیل
etemadstone@gmail.com
تماس با ما