لودینگ

بهترین نوع سنگ ساختمانی برای نما ساختمان

همواره اولین بخشی که از یک ساختمان به چشم خریدار می خورد، نما ساختمان است و مانند یک لباس عمل می کند. متریال های ساختمانی متعددی در این سال ها جهت استفاده در نما مطرح شدن اما هیچ کدام جایگزین سنگ ساختمانی نشدند. در این محتوا قصد داریم معرفی از سنگ نما به همراه انواع آن و پارامترهای تاثیرگذار در انتخاب بهترین مورد داشته باشیم، پس تا انتها با این محتوا از سنگ اعتماد همراه باشید.

بهترین سنگ نما

انتخاب بهترین سنگ نما برای ساختمان

با توجه به تعریف ویکی پدیا از نما، در ساختمان سازی به سوی بیرونی ساختمان نما ساختمان گفته می شود و از آن به عنوان جزئی از یک کل نام برده می شود. نما در یک ساختمان نقش محافظ،رابط و معرفی دارد. امروزه در نما آپارتمان های امروزی، اعمال سلیقه معنایی ندارد و طراح باید به گونه ای پروژه خود را اجرا کند که جوابگو سلیقه ی کلی بازار باشد.

با توجه به نقش هایی که برای یک نما در ساختمان کردیم، انتخاب متریال مناسب نقش و تاثیر زیادی در کارایی پروژه شما دارد و در این بین سنگ های ساختمانی به عنوان بهترین متریال پوششی برای نما مطرح است. با توجه به تنوع سنگ ساختمانی در بازار، باید بهترین سنگ نما دارای پارامترهای زیر باشد:

  • بدون ترک و پوسیدگی باشد.
  • مقاوم در برابر اشعه نور خورشید باشد.
  • مقاومت فشاری لازم را داشته باشد.
  • چسبندگی بالا به مصالح و قابلیت نصب در ارتفاع بالا را داشته باشد.
  • رنگ و طرح آن با معماری محیط پیرامون سازگار باشد.
  • مقاوم و سازگار با شرایط آب و هوایی منطقه باشد.
  • نسبت به باران های اسیدی مقاوم باشد.

قبل از خرید سنگ مربوطه باید محاسن و معایب و همچنین کاربری آن سنگ انتخابی توجه داشته باشید زیرا یک انتخاب غلط منجر خواهد شد تا پس از چند سال به اجبار سنگ نما را تخریب و اقدام به تعویض آن کنید که این مسئله موجب می شود تا هزینه بیشتری برای پروژه شما به همراه آورد.

انواع سنگ ساختمانی نما

سنگ های ساختمانی متعددی قابلیت استفاده در نما یک ساختمان را داشته اما با توجه به تخصص مجموعه ما در تولید و فرآوری سنگ های تراورتن، بر آن شدیم تا معرفی هر چند کوتاه از برندهای مطرح تراورتن در بازار داشته باشیم که عبارت اند از:

  • تراورتن عباس آباد محلات: دارای زمینه رنگ کرم و سفید و معدن آن در محلات قرار گرفته است. از نظر خصوصیات یک سنگ خوب برای نما، سنگ عباس آباد به عنوان بهترین گزینه است. عمده تولید آن در اصفهان صورت می گیرد و شما می توانید جهت دریافت قیمت تراورتن عباس آباد در اصفهان با کارشناسان ما در تماس باشید.
  • تراورتن عسلی یزد: زمینه رنگ آن بین شکلاتی و کرم است که به آن رنگ عسلی گفته می شود.
  • تراورتن شکلاتی یزد
  • تراورتن حاجی آباد
  • تراورتن طرق

بهترین سنگ نما را از کجا بخریم؟

قطعا این سوال نیز برای شما پیش آمده که بهترین سنگ های ساختمانی قابل استفاده در پوشش نما ساختمان را از کجا باید خرید؟ جواب کاملا مشخص است، باید از قطب تولید سنگ ساختمانی در ایران خرید کرد. به شما پیشنهاد می کنیم تا به کارخانه ما واقع در شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان بازدیدی داشته باشید تا با تنوع سنگ های تراورتن این مجموعه آشنا شوید.

خرید و دریافت قیمت سنگ نما کاملا یک موضوع تخصصی است ونیاز است تا شما با کارشناسان خبره در این زمینه مشاوره داشته باشید و می توانید با بخش فروش ما در تماس باشید تا مشاوره کارشناسان ما در این زمینه استفاده کنید.

یک پاسخ به “بهترین نوع سنگ ساختمانی برای نما ساختمان”

  1. صادقی گفت:

    در بین بهترین سنگ های ساختمانی که برای نما می توان استفاده کرد کدام برای یک نما روشن و سفید مناسب تر است؟ ساختمان ما در اردبیل قرار دارد و اینجا سردسیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09132892900
آدرس
اصفهان-تیران-شهرک صنعتی رضوانشهر-خیابان سوم غربی-سنگبری اعتماد
ایمیل
etemadstone@gmail.com
تماس با ما