لودینگ

خرید بهترین سنگ تراورتن نما

با توجه به عمده نوع کاربری سنگ های تراورتن در نمای بیرونی ساختمان و همچنین از آن جایی که نما یکی از مهمترین بخش ها در ساختمان سازی به شمار می آید، انتخاب بهترین سنگ تراورتن نما به عنوان یکی از چالش برانگیزترین مسائل در بین خریداران مطرح بوده و در آینده نیز خواهد بود و انتخاب صحیح و مناسب نیازمند آگاهی و شناخت کافی نسبت به انواع سنگ های تراورتن کاربردی در نمای ساختمان است که در این بخش به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

بهترین تراورتن نما

انواع سنگ تراورتن نما

در این بخش بلافاصله به سراغ بحث اصلی خواهیم رفت که هدف نیز معرفی تیتر وار از برندهای موجود از بهترین سنگ های بازار است، که این لیست عبارت انداز:

  • تراورتن عباس آباد: استحکام، دوام بالا و زمینه رنگ سفید این برند موجب شده تا به عنوان یکی از بهترین سنگ های تراورتن کاربردی در نما ساختمان باشد و شما می توانید جهت دریافت قیمت تراورتن عباس آباد در اصفهان با کارشناسان ما در تماس باشید.
  • تراورتن عسلی یزد: زمینه رنگ آن مایل به کرم و عسلی است و یکدست بودن از مهمترین مخشصه آن است.
  • تراورتن کرم حاجی آباد: زمینه رنگ آن مایل به کرم است ولی بیشتر با عنوان ابروبادی شناخته می شود.
  • تراورتن دره بخاری: این تراورتن نیز عمده سورت های آن زمینه رنگ کرم و کرم روشن دارد و درصد کمی نیز دارای تم رنگی سفید است.
  • تراورتن تکاب: معدن آن در تبریز واقع شده و دارای زمینه رنگ کرم و کرم روشن است.
  • تراورتن شکلاتی: معادن استان یزد و شهر کاشان در زمینه استخراج سنگ شکلاتی فعالیت دارند. زمینه رنگی آن قهوه ای است.
سنگ تراورتن نما

انتخاب بهترین سنگ تراورتن برای نما ساختمان

سنگ تراورتنی برای نما مناسب است که بر اساس موقعیت آب و هوایی انتخاب شود. به صورت کلی باید در تمامی شرایط آب و هوایی مقاوم باشد. در برابر تابش مستقیم نور آفتاب مقاوم و به مرور زمان رنگ خود را از دست ندهد. دچار ترک و رگه نباشد. سطح سنگ تراورتن انتخابی پوسیدگی نداشته باشد. تا حد امکان از رزین خور کمتری برخوردار باشد. سنگ تراورتن انتخابی متراکم و از بافت و ساخت یکنواختی نیز برخوردار باشد.

خرید سنگ تراورتن نما در اصفهان

اگر شما از آن دسته خریدارانی هستید که قصد دارید سنگ نما خود را به صورت مستقیم از اصفهان تهیه کنی، می توانید به شهرک های صنعتی رضوانشهر، محمودآباد و دولت آباد مراجعه کنید. سنگ اعتماد واقع در شهرک صنعتی رضوانشهر به تولید انواع سنگ های تراورتن کرم و سفید می پردازد و شما می توانید جهت دریافت قیمت تراورتن نما، با ما در تماس باشید. این گروه آمادگی دارد خدمات خود را به صورت مستقیم به شما خریداران در شهر تهران نیز ارائه دهد.

2 پاسخ به “خرید بهترین سنگ تراورتن نما”

  1. پویا امینی گفت:

    در بین سنگ های تراورتن موجود در بازار کدام گزینه از معادن استان اصفهان است؟ لطفا بهترین تراورتن را معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09132892900
آدرس
اصفهان-تیران-شهرک صنعتی رضوانشهر-خیابان سوم غربی-سنگبری اعتماد
ایمیل
etemadstone@gmail.com
تماس با ما