لودینگ

نمای بیرونی ساختمان با سنگ ساختمانی سفید

ساخت و ساز ساختمان‌های یک طبقه یا ویلایی در شهرستان ها، طرفداران مخصوص خود را داشته و در این محتوا قصد داریم بررسی از نما ساختمان ویلایی با سنگ سفید داشته باشیم. در این مقاله شما را با انواع سنگ‌های ساختمانی با زمینه رنگ سفید آشنا خواهیم کرد و در ادامه سعی می‌کنیم تصاویری از نمونه کارهای اجرایی برای شما قرار دهیم.

انواع سنگ ساختمانی سفید برای نما ساختمان یک طبقه

از انواع سنگ‌های ساختمانی سفید رنگ موجود در بازار، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارت اند از:

  • سنگ لایم استون مرودشت: این سنگ از معادن مرودشت شیراز استخراج و جز سفیدترین و مستحکم‌ترین سنگ‌های دسته لایم استون است. از آن علاوه بر فضای داخلی، در نمای بیرونی ساختمان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • تراورتن عباس آباد سفید: از معادن محلات استخراج می‌شود و جز بهترین سنگ ساختمانی سفید رنگ در بازار سنگ ساختمانی است.
  • تراورتن سفید دره بخاری: این سنگ نیز از معادن محلات استخراج می شود و عمده سورت های آن دارای بازه رنگ کرم روشن است و درصدی نیز دارای زمینه رنگ سفید است.
  • تراورتن سفید حاجی آباد: یکی از شناخته شده ترین سورت های آن ابروبادی است. سورت مایل به سفید رنگ نیز دارد. معادن آن در محلات قرار دارد.
  • چینی سفید الیگودرز: یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین سنگ های ساختمانی در نما ساختمان های قدیمی است که چند سالی است مجدد تقاضا برای تهیه آن افزایش یافته است.
  • چینی سفید ازنا: عمدتا این سنگ را با کاربری در فضای داخلی و به خصوص کفپوش ساختمان می شناسند ولی از آن در نمای بیرون ساختمان نیز در حال استفاده است.

سوالی که برای بسیاری از خریداران به وجود می آید، آیا از سنگ های مرمریت سفید رنگ نیز در نما بیرون می توان استفاده کرد؟ در بین سنگ های مرمریتی که در بازار وجود دارد تنها می توان از مرمریت جوشقان به عنوان سفیدترین سنگ مرمریت نام برد که پیشنهاد ما به شما عدم استفاده این مرمریت در نما بیرونی ساختمان است.

نمای ساختمان مسکونی یک طبقه با سنگ ساختمانی سفید

یکی پرطرفدارترین نماها با زمینه رنگ سفید، ساختمان های یک طبقه است. عمدتا از سنگ های سفید رنگ به صورت یکدست در نما استفاده می شود. در طراحی های قدیمی تر از سنگ های با زمینه رنگ تیره و زرد به عنوان قاب بندی استفاده می کردند.

در این محتوا تلاش کردیم تا چندین نمونه از نماهای مدرن و کلاسیک یک طبقه طراحی شده در داخل ایران را برای شما آماده کنیم تا از ین طرح‌ها برای نما خود الگو بگیریید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

اطلاعات تماس

تلفن
09132892900
آدرس
اصفهان-تیران-شهرک صنعتی رضوانشهر-خیابان سوم غربی-سنگبری اعتماد
ایمیل
etemadstone@gmail.com
تماس با ما