لودینگ

سنگ نما بیرون خوب چه خصوصیاتی دارد؟

سنگ های ساختمانی یکی از پرمرصرف ترین متریال ها در نما سازی ساختمان به شمار می آید و همواره چالش خریداران، انتخاب سنگ نما خوب است. با توجه به تنوع بالا سنگ های ساختمانی از نظر نوع، رنگ و طرح و هر کدام مشخصات مختص به خود را دارند، انتخاب برای شما سختر خواهد شد.

با این اوصاف داشتن انتخاب صحیح و خرید سنگ ساختمانی خوب نما نیازمند صرف کردن زمان است تا با تنوع بالا سنگ های ساختمانی آشنا شوید و سپس به انتخاب بهترین گزینه بپردازید. تا انتها این محتوا با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین گزینه ها را به شما ارائه دهیم.

مشخصه های سنگ نما مناسب

هر سنگی به تنهایی تمامی نیازهای ساختمان را پوشش نمی دهد و ب رای هر بخشی سنگ مناسب خود را نیاز دارید. برای نما کاری ساختمان نیز همین فاکتور وجود دارد و لازم است که در انتخاب خود به یک سری پارامتر توجه ویژه ای داشته باشید که عبارت اند از:

  • رنگ سنگ نما: سنگ های ساختمانی در رنگ های متعددی از معادن استخراج می شوند که می توان دسته بندی را به رنگ روشن و تیره تقسیم کرد. عمدتا نیز رنگ های روشن برای نما مناسب تر هستند.
  • دوام و ماندگاری: مهمترین پارامتر توجه به ماندگاری سنگ نما به مرور زمان است. باید سنگی انتخاب گردد که در برابر تغییرات دمایی و آب و هوایی مقاوم باشد.
  • جذب آب: استانداردی که در بسیاری از سایت ها عنوان کرده اند مربوط به سنگ هایی است که درصد جذب آنها کمتر از 0.6 باشد. حفره ها نیز باید به خوبی توسط رزین و اپوکسی پر شده باشد.
  • ظاهر سنگ: این مورد کاملا سلیقه ای بوده و به نظر طراحی پروژه بستگی دارد.

انواع سنگ ساختمانی مناسب برای نما بیرون

از انواع سنگ های ساختمانی موجود در بازار جهت استفاده در نما بیرون می توان به موراد زیر اشاره کرد که عبارت اند از:

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

اطلاعات تماس

تلفن
09132892900
آدرس
اصفهان-تیران-شهرک صنعتی رضوانشهر-خیابان سوم غربی-سنگبری اعتماد
ایمیل
etemadstone@gmail.com
تماس با ما